დღე მეშვიდე
- განვიხილეთ საშინაო დავალება , პროცედურები დავახარისხეთ რუბრიკის მიხდვით და შევაფერადეთ შესაბამისი ფერებით, სადაც აკლდა რუბრიკის აქტივობა , ის აქტივობები ჩავამატეტ
- განვიხილეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია
- განვიხილეთ ,,ხარაჩო' ' ანუ მასწავლებელი დამხმარეა , ფასილიტატორი, ვიუვერში ვნახეთ კარგი პროექტის ხარაჩოები, დავალებაც ამის მიხედვით უნდა გავაკეთოტ, ეს ხარაჩოები შევუსაბამოთ ჩემს პროექტს
- შევამოწმეთ პროექტის მსვლელობა და საქაღალდეები, რომ ყველა საქაღალსდე იყოს საჭირო ადგილას
- ძალიან მნიშვნე;ოვანია ახალი ნაბიჯის ცოდნა. კერძოდ გამოყენებული ლიტერატურა_ ფაილ მენიუ_ პრასმოსტრ ვერსია_ ძველი ვერსიის ნახვა -- ანუ ამით შეგვიძლია ფაილის ძველი ვერსიების აღდგენა
- ვიუვერში განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების ტრორიები
- შევქმენით მოსწავლეთა დიფერენცირებისთვის აქტივობების ჩამონათვალი
Комментариев нет:
Отправить комментарий