среда, 11 июля 2018 г.

დღე მეშვიდე

დღე მეშვიდე

  • განვიხილეთ საშინაო დავალება , პროცედურები დავახარისხეთ რუბრიკის მიხდვით და შევაფერადეთ შესაბამისი ფერებით, სადაც აკლდა რუბრიკის აქტივობა , ის აქტივობები ჩავამატეტ
  • განვიხილეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია 
  • განვიხილეთ ,,ხარაჩო' ' ანუ მასწავლებელი დამხმარეა , ფასილიტატორი, ვიუვერში ვნახეთ კარგი პროექტის ხარაჩოები, დავალებაც ამის მიხედვით უნდა გავაკეთოტ, ეს ხარაჩოები შევუსაბამოთ ჩემს პროექტს
  • შევამოწმეთ პროექტის მსვლელობა და საქაღალდეები, რომ ყველა საქაღალსდე იყოს საჭირო ადგილას
  • ძალიან მნიშვნე;ოვანია ახალი ნაბიჯის ცოდნა. კერძოდ გამოყენებული ლიტერატურა_ ფაილ მენიუ_ პრასმოსტრ ვერსია_ ძველი ვერსიის ნახვა  --  ანუ ამით შეგვიძლია ფაილის ძველი ვერსიების აღდგენა
  • ვიუვერში განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების ტრორიები
  • შევქმენით მოსწავლეთა დიფერენცირებისთვის აქტივობების ჩამონათვალი

Комментариев нет:

Отправить комментарий

<iframe src="https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRcxToZDNzms5aMf4AT1wGRC4LZyWzygTZ3m7obSd8EGayQK-X_Kx3B5WOUuXw0vT3wrD3...